CRM dla dewelopera – czym się kierować przy wyborze oprogramowania dla firmy deweloperskiej?
Rozwój firmy deweloperskiej wymaga dużego zaangażowania i odpowiedniego zarządzania wieloetapowymi procesami biznesowymi. Aby jednak przebiegały one w sposób efektywny i skuteczny, potrzebne jest wsparcie w postaci odpowiednich narzędzi – jednym z nich jest oprogramowanie CRM dla dewelopera. Jak wybrać odpowiedni system dla firmy deweloperskiej?
CRM dla dewelopera – system dedykowany branży nieruchomości
System CRM to narzędzie, które optymalizuje i automatyzuje procesy biznesowe w firmie. Aby jednak w pełni wykorzystać jego potencjał w firmie deweloperskiej, warto sięgnąć po rozwiązania dedykowane specyfice branży.
System VoxDeveloper to CRM zaprojektowany z myślą o unikalnych potrzebach i wymaganiach branży nieruchomości. Oferuje funkcjonalności wspierające zarówno proces sprzedaży jak i wynajem mieszkań czy domów. Możliwe integracje z portalami zewnętrznymi, ułatwiają publikowanie i zarządzanie ofertami oraz pobieranie zapytań od potencjalnych klientów. CRM VoxDeveloper spełnia również aktualne wytyczne ustawy o ochronie danych osobowych i na bieżąco reaguje na zmiany takie jak np. Deweloperski Fundusz Gwarancyjny czy świadectwo charakterystyki energetycznej. Jego moduły uwzględniają współpracę z pośrednikami, procesy finansowe, odbiory mieszkań, zmiany lokatorskie oraz zgłoszenia serwisowe. Dostosowanie systemu CRM do codziennych procesów i problemów sektora nieruchomości, przyczynia się do zwiększenia efektywności i konkurencyjności firmy na rynku.
Na co jeszcze zwrócić uwagę, wybierając CRM dla dewelopera?
Przy wyborze CRM dla dewelopera, oprócz specjalistycznych modułów i funkcjonalności dedykowanych branży nieruchomości, istotne jest zwrócenie uwagi na kilka dodatkowych aspektów:
- Intuicyjny interface — System powinien być intuicyjny i prosty w obsłudze, aby móc bez problemów korzystać z jego możliwości. Proste moduły i brak skomplikowanych funkcji sprawiają, że pracownicy skupiają się na kluczowych aspektach swojej pracy, unikając problemów technicznych.
- Mobilność i CRM online — Chmurowy system CRM eliminuje potrzebę instalowania dodatkowego oprogramowania, umożliwiając dostęp do jego funkcji z każdego miejsca z dostępem do Internetu. Zapewnia to większą elastyczność, efektywność i ciągłość pracy.
- Wsparcie ze strony dostawcy — Dostawca oprogramowania powinien nie tylko dbać o bezpieczeństwo danych i regularne aktualizacje systemu, ale również oferować wsparcie i bieżącą pomoc techniczną.
Wsparcie ze strony producenta systemu jest niezwykle ważne, ponieważ to właśnie poprawne użytkowanie systemu pozwala na pełne wykorzystanie jego potencjału. Dostawcy z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu oprogramowania CRM zapewniają nie tylko sprawną implementację i wsparcie techniczne, ale także dostosowanie oprogramowania do indywidualnych potrzeb. Istotnym elementem są również szkolenia dla pracowników, które odgrywają ważną rolę w motywowaniu zespołu do efektywnego wykorzystania nowego narzędzia.
System CRM z modułami i funkcjami dedykowanymi branży nieruchomości, wyposażony w przyjazny interface oraz dostępny online w modelu SaaS, stanowi idealne rozwiązanie umożliwiające optymalizację procesów biznesowych w ich firmach deweloperskich.
Fot. Shutterstock.