DOLCE VITA - kojarzycie tą agencję pracy ?

Firmy, z których usług warto skorzystać. Rzetelni specjaliści, profesjonalni fachowcy.
Awatar użytkownika
orszula
Posty: 43
Rejestracja: 06 lis 2019, 9:13

DOLCE VITA - kojarzycie tą agencję pracy ?

Post autor: orszula »

Witajcie :) zdecydowałam się na wyjazd za granicę do pracy. Jestem z zawodu pielęgniarką a chciałabym na stałe zajmować się opieką nad osobami starszymi czy schorowanymi. Przeszukałam internet od deski do deski i trafiłam na informację na temat agencji Dolce Vita. Czy warto wysyłać do nich cv?
Awatar użytkownika
weramarka
Posty: 62
Rejestracja: 19 wrz 2019, 11:51

Re: DOLCE VITA - kojarzycie tą agencję pracy ?

Post autor: weramarka »

warto :) ja dla nich pracuję już od 2 lat i nie wyobrażam sobie teraz jakiejkolwiek zmiany pracodawcy, tu mi dobrze :) zadzwoń i umów się na spotkanie w biurze, tam uzyskasz najważniejsze informacje. a jakbym ja mogła w czymś pomóc to pytaj :)
Awatar użytkownika
orszula
Posty: 43
Rejestracja: 06 lis 2019, 9:13

Re: DOLCE VITA - kojarzycie tą agencję pracy ?

Post autor: orszula »

o super, dziękuje, że się odezwałaś :) interesuje mnie jak wygląda sprawa z zarobkami. Czy na miejsce pracy ja sama muszę sobie zorgaizować transport ? Jak ze znajomością jezyka niemieckiego ? wystarczy taka na poziomie komunikatywnym ?
Awatar użytkownika
weramarka
Posty: 62
Rejestracja: 19 wrz 2019, 11:51

Re: DOLCE VITA - kojarzycie tą agencję pracy ?

Post autor: weramarka »

oni Cię tam dowiozą, tym się nie martw :) zarobki super, moim zdaniem mają jedne z bardziej konkurencyjnych stawek na rynku :) A jeśli chodzi o język to taki poziom wystarczy na pewno ale wiadomo, im umiesz więcej tym możesz liczyć na lepsze zlecenia :)
Awatar użytkownika
orszula
Posty: 43
Rejestracja: 06 lis 2019, 9:13

Re: DOLCE VITA - kojarzycie tą agencję pracy ?

Post autor: orszula »

no i to mi wystarczy super :) w takim razie na dniach dzwonię i umawiam się na spotkanie :)
Awatar użytkownika
Oleczka
Posty: 340