Branża IT

Jak automatyzacja procesów biznesowych zwiększa sprzedaż nieruchomości? Poznaj opinie ekspertów z firmy Voxcommerce

• Zakładki: 48


Sprzedaż nieruchomości to skomplikowany proces, w który zaangażowanych jest wielu specjalistów z różnych obszarów. Nad wynikami sprzedażowymi pracują działy marketingu, sprzedaży, a także posprzedażowej obsługi klienta, a wsparciem dla nich są również działy techniczne i księgowości. Aby współpraca wszystkich pracowników przynosiła korzyści dla firmy, konieczna jest znakomita organizacja pracy każdej osoby, która pracuje na sukces firmy deweloperskiej. Automatyzacja procesów biznesowych okazuje się najskuteczniejszą metodą prowadzenia działalności w branży nieruchomości.

Automatyzacja procesów biznesowych w branży nieruchomości

Proces sprzedaży nieruchomości należy do najbardziej skomplikowanych. Wiele osób zainteresowanych zakupem domu lub mieszkania planuje jedną z najważniejszych decyzji w życiu i każdy etap z tym związany łączy się z zaangażowaniem, emocjami i wymaga wsparcia specjalistów. Poszukiwania ofert najbardziej korzystnych nie tylko pod względem cenowym, ale i lokalizacyjnym czy inwestycyjnym trwają niekiedy długie miesiące, a decyzja zakupowa najczęściej podejmowana jest co najmniej przez kilka dni. Szczególnie teraz, gdy branża nieruchomości notuje spadki, sprzedaż mieszkań i domów wymaga przemyślanych działań marketingowych i sprzedażowych.

Wielokanałowy marketing pozwala dotrzeć do największej grupy osób zainteresowanych kupnem nieruchomości i utrzymać z nimi dłuższą relację dostosowaną do przeciągającego się procesu decyzyjnego klienta. Automatyzacja komunikacji w każdym z kanałów zapewnia jej spójność, a specjalistom ds. marketingu pozwala skutecznie zarządzać kampaniami, optymalizując na bieżąco każdą z nich. Przekłada się to na większą liczbę zapytań ofertowych, a szybki dostęp do leadów i bezpośrednich zgłoszeń klientów umożliwia handlowcom szybki kontakt z klientem i ponowienie kontaktu, gdy klient będzie na to gotowy.

CMR dla deweloperów wspiera sprzedaż nieruchomości

Krótki czas odpowiedzi na zapytania ofertowych jest niezwykle ważny – handlowiec dociera do potencjalnego nabywcy nieruchomości przed konkurencją, zwiększając szansę na pozytywne wrażenie i to, że klient jeszcze pamięta fakt wysłania zapytania na danej stronie www. Jest to możliwe dzięki vox program – CRM dla deweloperów to zawansowany system, który pozwala wspierać działania marketingowe i sprzedażowe, a dostęp do historii kontaktu z klientem, wszystkich niezbędnych do przeprowadzenia transakcji dokumentów dodatkowo usprawnia proces sprzedaży nieruchomości.

Wszyscy pracownicy firmy deweloperskiej mogą korzystać z CRM na telefonach czy tabletach. Aplikacja na Androida oraz iOS, a także brak konieczności instalacji oprogramowania na komputerze stacjonarnym to kolejne atuty vox program, dzięki któremu możliwa jest automatyzacja znacznej ilości procesów biznesowych w firmie deweloperskiej.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
79 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *